czwartek, 21 października 2010

Wstęp...

Tytułem wstępu wypada powiedzieć coś o sobie. Mam na imię Mateusz i właśnie rozpoczynam prowadzenie tego oto bloga - wraz z czasem będzie się zmieniać zarówno jego treść, jak i wygląd. Jak długo będę go prowadzić, nie wiem, aczkolwiek docelowo mam zamiar stworzyć coś swojego, a nie działać w oparciu o szablon. No tak.... Ale o czym będzie ten blog ? W założeniu poświęcony on będzie zagadnieniom związanym z technologiami Microsoftu - SQL Server i .NET. Jako, że na co dzień pracuję w firmie działającej z Comarch XL, a wcześniej, przez ponad 2 lata byłem programisto-wdrożeniowcem w firmie wdrażającej to oprogramowanie, wpadnie tutaj sporo informacji i o tym. Swoją wiedzę rozwijam z każdym kolejnym dniem i w związku z tym chce się nią po części podzielić poprzez zamieszczanie tutaj wpisów - będą to tak drobne informacje, jak i rozwiązania problemów z którymi się borykam, oraz ciekawostki które odnalazłem w odmętach internetu, a uznałem je za interesujące. Daleko mi do doskonałości w tym co robię, ale myślę, że to co tutaj zamieszczę przyda się niejednej osobie. Pozdrawiam i miłej lektury !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz